MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

6. Memoriał Ireny Szewińskiej w Bydgoszczy. Są kolejne nazwiska gwiazd mityngu

6. Memoriał Ireny Szewińskiej w Bydgoszczy. Są kolejne nazwiska gwiazd mityngu

Błękitni Ropczyce nie składają broni

Błękitni Ropczyce nie składają broni

Polecamy

Mio MiVue 935W. Nowy wideorejestrator z nagrywaniem w 4K

Mio MiVue 935W. Nowy wideorejestrator z nagrywaniem w 4K

Komfort i radość z przemieszczania się w przestrzeni miejskiej. Czy to możliwe?

Komfort i radość z przemieszczania się w przestrzeni miejskiej. Czy to możliwe?

Cud przed śmiercią? To dzieje się u co 3. pacjenta z demencją

Cud przed śmiercią? To dzieje się u co 3. pacjenta z demencją